Cijene dostave su:
• X-Express Brza pošta (1-2 radna dana) 5.00KM
• A2B Brza pošta (2-5 radnih dana) 5.00KM
• X-Express (u 24h) 7.00KM
Da bi ostvarili besplatnu dostavu potrebno je da vrijednost narudžbe bude 50KM ili više.
Hitna dostava je dostava u 24h. Za Hitnu dostavu potrebno je izvršiti prethodnu provjeru mogućnosti dostavljanja u 24h na traženu lokaciju. Provjera se može izvršiti putem emaila info@apotekaviva24.ba ili putem telefona 037 536 051.
Da bi ostvarili besplatnu dostavu potrebno je da ukupna vrijednost naručenih proizvoda dostigne ili pređe iznos od 50KM. Besplatnu dostavu je također moguće ostvariti u sklopu akcija i promocija ukoliko je tako naznačeno.
Postoje dva načina za isporuku narudžbe:
• dostava na kućnu adresu gdje narudžbe šaljemo u sve gradove i mjesta na teritoriji Bosne i Hercegovine
• preuzimanje u jednoj od naših lokacija (bez dodatnih troškova), koje možete pronaći ovdje
Ukoliko ste napravili narudžbu prije 14:00h, narudžba se šalje isti dan (osim vikendom i praznicima). U suprotnom se šalje sljedeći radni dan. Ako neki od proizvoda nije dostupan u trenutku naručivanja, moguća su čekanja i do 8 dana. Ako naručeni proizvod ne može biti dostupan u tom roku biti ćete obavješteni.
Poslane narudžbe stižu u roku od 24 do 48 sati od trenutka slanja. Duža vremena dostave mogu nastati za vrijeme praznika i neradnih dana. ApotekaViva24 web shop ne preuzima odgovornost u slučaju kašnjenja isporuke zbog netačne ili nepotpune adrese, više sile ili problema u saobraćaju.
Rok za preuzimanje narudžbe u poslovnici je 3 dana.
U slučaju da je isporučeni proizvod različit od onog koji ste naručili i platili, naručeni proizvod će vam biti dostavljen besplatno u roku 8 dana od zaprimanja obavijesti o pogrešnoj isporuci. Ako to nije moguće, imate pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda i cijene dostave. Također, dužni ste bez odlaganja vratiti pogrešno dostavljeni proizvod, putem organizirane kurirske službe. Troškove dostave u ovom slučaju ne snosi kupac.
Osoblje ApotekaViva24 web shopa, prije slanja, pregleda ispravnost, oštećenja i rokove upotrebe naručenih proizvoda. Kupci su dužni pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave. U slučaju da je proizvod ipak oštećen u toku transporta, možete izvršiti reklamaciju proizvoda. Troškove dostave u ovom slučaju ne snosi kupac.
U slučaju da Vam dostavljeni proizvod iz bilo kojeg razloga ne odgovara, uvijek možete zamijeniti ili vratiti proizvod prema našim pravilima zamjene ili povrata proizvoda. Troškove dostave u ovom slučaju snosi kupac.
Ukoliko kupac ne preuzme narudžbu ili odbije preuzeti narudžbu bez valjanog razloga, PZU Apoteke Viva zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.