KOJA JE CIJENA DOSTAVE?

Cijene dostave su:
• X-Express Brza pošta (1-2 radna dana) 5.00KM
• A2B Brza pošta (2-5 radnih dana) 5.00KM
• X-Express (u 24h) 7.00KM
Da bi ostvarili besplatnu dostavu potrebno je da vrijednost narudžbe bude 50KM ili više.

ŠTA JE HITNA DOSTAVA?

Hitna dostava je dostava u 24h. Za Hitnu dostavu potrebno je izvršiti prethodnu provjeru mogućnosti dostavljanja u 24h na traženu lokaciju. Provjera se može izvršiti putem emaila info@apotekaviva24.ba ili putem telefona 037 536 051.

KAD OSTVARUJEM BESPLATNU DOSTAVU?

Da bi ostvarili besplatnu dostavu potrebno je da ukupna vrijednost naručenih proizvoda dostigne ili pređe iznos od 50KM. Besplatnu dostavu je također moguće ostvariti u sklopu akcija i promocija ukoliko je tako naznačeno.

GDJE VRŠITE ISPORUKE NARUDŽBI?

Postoje dva načina za isporuku narudžbe:
• dostava na kućnu adresu gdje narudžbe šaljemo u sve gradove i mjesta na teritoriji Bosne i Hercegovine
• preuzimanje u jednoj od naših lokacija (bez dodatnih troškova), koje možete pronaći ovdje

KAD ĆE MOJA NARUDŽBA BITI POSLANA?

Ukoliko ste napravili narudžbu prije 14:00h, narudžba se šalje isti dan (osim vikendom i praznicima). U suprotnom se šalje sljedeći radni dan. Ako neki od proizvoda nije dostupan u trenutku naručivanja, moguća su čekanja i do 8 dana. Ako naručeni proizvod ne može biti dostupan u tom roku biti ćete obavješteni.

KAD ĆE MOJA NARUDŽBA BITI ISPORUČENA?

Poslane narudžbe stižu u roku od 24 do 48 sati od trenutka slanja. Duža vremena dostave mogu nastati za vrijeme praznika i neradnih dana. ApotekaViva24 web shop ne preuzima odgovornost u slučaju kašnjenja isporuke zbog netačne ili nepotpune adrese, više sile ili problema u saobraćaju.

DO KAD MOGU PREUZETI NARUDŽBU U POSLOVNICI?

Rok za preuzimanje narudžbe u poslovnici je 3 dana.

DOSTAVILI STE MI POGREŠAN PROIZVOD, ŠTA SAD?

U slučaju da je isporučeni proizvod različit od onog koji ste naručili i platili, naručeni proizvod će vam biti dostavljen besplatno u roku 8 dana od zaprimanja obavijesti o pogrešnoj isporuci. Ako to nije moguće, imate pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda i cijene dostave. Također, dužni ste bez odlaganja vratiti pogrešno dostavljeni proizvod, putem organizirane kurirske službe. Troškove dostave u ovom slučaju ne snosi kupac.

DOSTAVLJENI PROIZVOD JE OŠTEĆEN, ŠTA SAD?

Osoblje ApotekaViva24 web shopa, prije slanja, pregleda ispravnost, oštećenja i rokove upotrebe naručenih proizvoda. Kupci su dužni pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave. U slučaju da je proizvod ipak oštećen u toku transporta, možete izvršiti reklamaciju proizvoda. Troškove dostave u ovom slučaju ne snosi kupac.

DOSTAVLJENI PROIZVOD MI NE ODGOVARA, ŠTA SAD?

U slučaju da Vam dostavljeni proizvod iz bilo kojeg razloga ne odgovara, uvijek možete zamijeniti ili vratiti proizvod prema našim pravilima zamjene ili povrata proizvoda. Troškove dostave u ovom slučaju snosi kupac.

ODBIJAM PREUZETI NARUDŽBU, ŠTA SAD?

Ukoliko kupac ne preuzme narudžbu ili odbije preuzeti narudžbu bez valjanog razloga, PZU Apoteke Viva zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.