KOJA JE CIJENA DOSTAVE?

Cijena dostave je 2KM.

KAD OSTVARUJEM BESPLATNU DOSTAVU?

Da bi ostvarili besplatnu dostavu potrebno je da ukupna vrijednost naručenih proizvoda dostigne ili pređe iznos od 100KM. Besplatnu dostavu je također moguće ostvariti u sklopu akcija i promocija ukoliko je tako naznačeno.

GDJE VRŠITE ISPORUKE NARUDŽBI?

Postoje dva načina za isporuku narudžbe:
• dostava na kućnu adresu gdje narudžbe šaljemo u sve gradove i mjesta na teritoriji Bosne i Hercegovine
• preuzimanje u jednoj od naših lokacija (bez dodatnih troškova), koje možete pronaći ovdje

KAD ĆE MOJA NARUDŽBA BITI POSLANA?

Ukoliko ste napravili narudžbu prije 14:00h, narudžba se šalje isti dan (osim vikendom i praznicima). U suprotnom se šalje sljedeći radni dan. Ako neki od proizvoda nije dostupan u trenutku naručivanja, moguća su čekanja i do 8 dana. Ako naručeni proizvod ne može biti dostupan u tom roku biti ćete obavješteni.

KAD ĆE MOJA NARUDŽBA BITI ISPORUČENA?

Poslane narudžbe stižu u roku od 24 do 48 sati od trenutka slanja. Duža vremena dostave mogu nastati za vrijeme praznika i neradnih dana. ApotekaViva24 web shop ne preuzima odgovornost u slučaju kašnjenja isporuke zbog netačne ili nepotpune adrese, više sile ili problema u saobraćaju.

DO KAD MOGU PREUZETI NARUDŽBU U POSLOVNICI?

Rok za preuzimanje narudžbe u poslovnici je 3 dana.

DOSTAVILI STE MI POGREŠAN PROIZVOD, ŠTA SAD?

U slučaju da je isporučeni proizvod različit od onog koji ste naručili i platili, naručeni proizvod će vam biti dostavljen besplatno u roku 8 dana od zaprimanja obavijesti o pogrešnoj isporuci. Ako to nije moguće, imate pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda i cijene dostave. Također, dužni ste bez odlaganja vratiti pogrešno dostavljeni proizvod, putem organizirane kurirske službe.

DOSTAVLJENI PROIZVOD JE OŠTEĆEN, ŠTA SAD?

Osoblje ApotekaViva24 web shopa pregleda ispravnost, oštećenja i rokove upotrebe naručenih proizvoda, prije slanja. Kupci su dužni pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave.

ODBIJAM PREUZETI NARUDŽBU, ŠTA SAD?

Ukoliko kupac ne preuzme narudžbu ili odbije preuzeti narudžbu bez valjanog razloga, PZU Apoteke Viva zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.