KO IMA PRAVO NA POVRAT ROBE?

Svi kupci ApotekaViva24 web shopa imaju pravo na povrat robe uz odgovarajući fiskalni račun.

KO SNOSI TROŠKOVE POVRATA ROBE?

Ako smo Vam poslali pogrešan proizvod, proizvod kojem je istekao rok ili oštećen proizvod, rado ćemo snositi troškove povrata robe. U svim drugim slučajevima, troškove povrata snose kupci.

KOJI JE ROK ZA POVRAT ROBE?

Rok za povrat robe je 8 dana od dana primanja proizvoda.

KAKO MOGU ZATRAŽITI POVRAT ROBE?

Da bi kupac mogao ostvariti pravo na povrat robe, mora obavijestiti osoblje ApotekaViva24 web shopa o svojoj odluci prije isteka roka od 8 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom na e-mail info@apotekaviva24.ba, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, broj narudžbe i broj fiskalnog računa. Potvrdu o primanju izjave o povratu robe prodavatelj će dostaviti potrošaču bez odgađanja, elektroničkom poštom.

ŠTA KAD ZATRAŽIM POVRAT ROBE? NAKON KOJEG VREMENA MORAM VRATITI PROIZVOD?

Nakon što zatražite povrat, kontaktirat će vas naše osoblje i dati upute za izvršenje povrata. Smatra se da ste izvršili svoju obavezu na vrijeme ako prije isteka unaprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastiti za primanje robe.

UKOLIKO VRATIM PROIZVOD, DA LI ĆU DOBITI PUNI IZNOS KOJI SAM PLATIO/LA?

Ukoliko pregledom proizvoda utvrdimo da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži uz odgovarajući fiskalni račun, vratit ćemo Vam puni iznos novca na tekući račun, brzom poštom ili lično.

ŠTA AKO JE VRAĆENA ROBA OŠTEĆENA?

Ako roba nije u odgovarajućem stanju (korištena i oštećena ili je originalna ambalaža oštećena) ili nemate fiskalni račun, nismo u mogućnosti izvršiti povrat novca. Također morat ćete platiti poštarinu u iznosu od 6.00KM kako bi Vam roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.