KO IMA PRAVO NA POVRAT ILI ZAMJENU?

Pravo na povrat ili zamjenu proizvoda imaju svi kupci web shopa na sve proizvode.

KO SNOSI TROŠKOVE POVRATA ILI ZAMJENE?

Ako smo Vam poslali pogrešan proizvod, proizvod kojem je istekao rok ili oštećen proizvod, rado ćemo snositi troškove povrata ili zamjene. U svim drugim slučajevima, troškove povrata ili zamjene snose kupci.

KOJI JE ROK ZA POVRAT ILI ZAMJENU?

Rok za povrat ili zamjenu je 8 dana od dana primanja proizvoda.

KAKO MOGU ZATRAŽITI POVRAT ILI ZAMJENU?

Povrat ili zamjenu možete zatražiti putem emaila ili telefonski.

UKOLIKO VRATIM PROIZVOD, DA LI ĆU DOBITI PUNI IZNOS KOJI SAM PLATIO/LA?

Ukoliko pregledom proizvoda utvrdimo da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži uz odgovarajući fiskalni račun, vratit ćemo Vam puni iznos novca.

ŠTA AKO JE VRAĆENA ROBA OŠTEĆENA?

Ako roba nije u odgovarajućem stanju (korištena i oštećena ili je originalna ambalaža oštećena) ili nemate fiskalni račun, nismo u mogućnosti izvršiti povrat novca. Također snosite troškove poštarine kako bi Vam roba ponovno bila poslana na kućnu adresu.